Monday, October 25, 2010

Haruskah?

Haruskah aku berasa marah?
Haruskah aku berkecil hati?
Haruskah aku  berfikiran sebegini?

tapi..
aku tak tahu kepada siapa yang aku nak marah..
aku tak tau kepada siapa aku nak berkecil hati.

jadi apa yang harus aku lakukan?
berdiam diri?
yela.. apa lah yang boleh aku lakukan. I AM NOBODY. no one will pay attention to what I said.
aku HARUS bersabar. tu je yang mampu aku lakukan buat masa ni. 


nota kaki : sejak akhir-akhir ni entry aku semua yang negative je. takkan la PMS tak habis lagi? (T__T)

2 thought(s):

behind the story said...

hahahahaha.....ape kate ko nyanyi lagu adam wei....don't worry...aku pun tgh cm nk mengamuk gak nie...;p

n a d e a said...

stress la wei. akau mcm anak tiri kat sini. tapi apa boleh buat. terima je la :((

c l i c k

 

.eat.laugh.share. Design by Insight © 2009