Wednesday, December 22, 2010

Bertunang Akhirnya !

 *gambar ihsan Google*
Salam

Today is 22 Dec.. 4 days to go. Alhamdulillah akhirnya bertunang juga.. Lama sungguh tunggu saat-saat ini... Semoga sampai ke jinjang pelamin. Maklumlah waktu bertunang ni lah dugaan macam-macam kan? Bila fikir balik macam takut. But on second thought, that's life. Mana ada hidup tanpa dugaan dan cabaran kan? Apa pun aku harap majlis berjalan dengan lancar lah nanti. Walaupun tak ramai yang dijemput tapi tetap meriah hendaknya. Amin.... ;))

Tapi....

Ni bukan majlis aku tau. HEHE. ada yang ingat majlis aku ke? Takkan la takde ribut apa aku tunang pulak. NO no no. Ni majlis tunang kawan ku... Siapa? Nama kena rahsia sebab beliau tak nak heboh-heboh. Kawan-kawan rapat je tau (aku termasuk lah tu). Memang ni yang ditunggu-tunggu oleh kami berlima. Nama geng pun 5 setinggi. HAHA. Akhirnya bertunang jugak kau beb! I'm happy for you.. Doakan adik-adik mu yang lagi bertiga ni bakal ikut jejak langkah kau ok... heeee ;p


nota kaki : saja tajuk bikin gempak. SORRY noooo... ^_^

12 thought(s):

Miss Izah Mohamed said...

i tunggu turn u je yunk :)

n a d e a said...

i pun tunggu i punya turn jugak. HAHA ;p
doa-doakan la bior cepat. heeee ;p

w.a.w.a said...

hehehe..br nk ckp congrats..

n a d e a said...

HEHE ;p
kalau akak yang tunang akak tak blog la. senyap je. bajet artis. HAHA

w.a.w.a said...

hehehehe..xpe,sy cr kt oh!bulan..kt situ kn byk gossip psl artis..msti de psl akak tunang..hehehe

n a d e a said...

HAHA ;p
jgn masuk ohtidak sudah !

*she's s0 e!Ra* said...

kalau tak ajak I mmg I merajuk yang! hehe! tp i kalau boleh tanak tunang, nak kawen terus!

n a d e a said...

HAHA. mana mungkin. at least i mesti bg hint punya kt twitter ke. eh i pon cam nak kawen tros gak. *gatal*

kemal said...

terkejut aku, kire ade chance lg lah

n a d e a said...

ala poyo la ko kemal !

♥yaya budak suka embun♥ said...

tahniah ye :D

n a d e a said...

thank you! tapi bukan saya yg bertunang ;)

c l i c k

 

.eat.laugh.share. Design by Insight © 2009