Thursday, December 9, 2010

We got married-Khuntoria

Salam..

hai hai hai ;)) seperti yang aku bagitau sebelum ni nak update pasal khuntoria kan? so here it goes... sebelum tu nak bagitau aku baru je layan khuntoria ni sejak jumaat lepas.. and silalah percaya aku dah habis tengok 23 episodes. (dua hari cuti boleh la layan. HEHE ) that's explain how addicted I am to this series!

ok 1st what is khuntoria? well ni sebenarnya dari series we got married. sekarang dah season 2 tapi aku baru nak tengok. HEHE. Series ni macam reality show untuk pasangan artis korea kahwin secara olok-olok.. Yes artis-artis korea ni main kahwin-kahwin tau! it looks like real. tapi it just for a show. Siap ada newlywed house la.. macam-macam lagi. Korang kena tengok then baru faham! boleh click dekat SINI kalau nak tau lebih mendalam... Dalam season 2 ni khuntoria adalah pasangan yang paling cute bagi aku!!! plus both are not KOREAN. Nichkhun is a prince from Thailand dan juga ahli group 2pm. while vicotria is from china, leader untuk group f(x). Oh aku lepas tengok khuntoria ni terus bukak youtube tengok f(x) punya lagu. their famous song called NU ABO. layan jugak wooo! Especially part victoria nyanyi yang ade doong doong tu. LOL yang lagi best sebab diorang can speak korean! suka je tengok... sekarang ni dah episode 23, victoria pergi thailand, jumpa family khun!! weheee =D jom tengok gambar-gambar kat bawah.....


ni lepas diorang beli groceries sama-sama dekat supermarket. sweet sangat bila umma vic (victoria) masak then appa khun(nichkhun) basuh pinggan.. and tu appa khun goreng telur betuk heart shape. aaauuuuwww ;))

ni 1st date diorang selepas bergelar suami isteri... nichkhun belikan victoria tiara tu. sangat comel! masa ni diorang karaoke.. nichkhun siap follow step dance dalam video NU ABO. LOL

okay ni masa picnic dengan senior diorang dalam WGM. double date dengan adam couple! comel je... suka ah.. HEHE

aku paling suka part masa victoria cakap dengan adik nichkhun, shirleen. she dosen't know english much, whereas shirleen dosen't speak korean. tapi nichkhun suruh jugak victoria cakap english. She's not bad la. walaupun sangat hati-hati. lepas tu asyik gelak je sebab masing-masing malu... ;))

the other part is when they went to take their driving license. comel je Nichkhun tolong victoria betulkan shirt die sebab luas sangat terbukak. Heeee ;p Such a perfect husband!

well banyak sangat scene yang comel dan cute. sebab tu aku teruja tengok. Bagi yang suka korean drama, I recommend you guys to watch this. Tapi yang tak suka cam program yang santai, this is CERTAINLY not for you. Pergi tengok man vs wild instead! eh tapi aku layan jugak man vs wild tu. HAHA.

nota kaki : tak sabar tunggu episode 24!! sementara tunggu next espisode of khuntoria, aku layan secret garden dulu. Oh hyun bin oppa!! ;))

0 thought(s):

Free counters!

c l i c k

 

.eat.laugh.share. Design by Insight © 2009